Je horko, věnujte prosím zvýšenou pozornost VÝBĚRU DOPRAVY! Více info v košíku.
Zákaznická podpora:725 191 660objednavky@anela.cz

Chladíme celé léto

Anela_banner_Chladime_sdileny bez klikátka

Sluneční paprsky. Umí pohladit, ale také ublížit. A to nejenom porcelánové pokožce, ale i našim produktům.

Kvalita je pro nás vždy na prvním místě. Šlehaná másla musí být pěkně nadýchaná, balzámy ztuhlé a čichové buňky okamžitě pohlcené tou nejopojnější vůní. Naše kosmetika neobsahuje žádné syntetické konzervanty ani stabilizátory, proto jí mohou vyšší teploty, zejména ty nad 25 °C, značně poškodit. Ale my je před teplem chráníme. Proto s prvními vyššími teplotami najíždíme na náš „chladící letní režim“.

Jistota je jistota…

Ať už venku panují tropy nebo dvacítky, auta dopravců jsou rozpálená prakticky celé léto a obsah balíčků trpí. Náš eshop vám však během letního režimu automaticky propojí termo-citlivé produkty s chlazenou dopravou, abychom si byly vždy jisté, že obdržíte balíček stejně dokonalý, jaký jsme jej poslaly. Chlazený balík do ruky i chlazený balík na výdejní místo obsahuje namražené chladítko, které uvnitř udrží správnou teplotu až pod dobu 2 dní, které má dopravce na doručení.

POZOR! Vyhýbejte se prosím zasílání balíků do plechových boxů na přímém slunci, naše kosmetika se v nich doslova vaří i s chladítky. 
Od 20. 6. 2024 do plechových PPL boxů a Z-boxů NEPOSÍLÁME z důvodu možného poškození kosmetiky teplem. Prosíme, NEVYBÍREJTE SI JE!

Co znamená letní režim pro vás?

Náročnější příprava balíků se samozřejmě dotýká i nákladů na dopravu. Věříme však, že naši péči o udržení kvality naší kosmetiky a snahu o minimalizaci rizik oceníte.
Cena dopravného je vyšší, zahrnuje však jak zálohu 15,- na samotné chladítko, tak zvýšené náklady 5,- na přípravu a manipulaci s balíčkem. Pokud pro chladítko nenajdete upotřebení, můžete nám jej vrátit spolu s obaly od kosmetiky a získat peníze nazpět formou slevy na další nákup v e-shopu.

V letním režimu posíláme balíky PO-ČT. To, abychom zamezily víkendovému „zaseknutí“ balíčku na výdejně a případnému znehodnocení kosmetiky. Jedině tak totiž dokážeme zaručit, že se k vám produkty dostanou ve skvělé kondici.

Ve výjimečných případech extrémních vln horka prosím počítejte se zdržením objednávky do doby, než se ochladí. Naše největší citlivky na výkyvy teplot jsou zejména Půlnoční balzámy a veškerá šlehaná másla. V takové situaci vás budeme hned kontaktovat.

Děkujeme, že máte pochopení k naší „letní politice doručování“, která se nám každoročně osvědčila. Za každý zachráněný produkt a ušetřené starosti s reklamací to určitě stojí.

Nevíte si rady s procesem vrácení skla a chladítek?

Pokračujte tudy >>

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz