Zákaznická podpora:725 191 660objednavky@anela.cz

Když vám balíček přijde poničený

Přestože se opravdu snažíme každý jednotlivý výrobek z vaší objednávky pečlivě zabalit a měkce uložit do balíčku, může se stát, že nárazy při přepravě jsou tak veliké, že jeden nebo více výrobků v něm se rozbije. Nebojte nenecháme vás "plakat nad rozbitými produkty" s prázdnýma rukama, ale potřebujeme od vás malou součinnost.

Pokud je již při přebírání zásilky zřejmé, že jsou uvnitř produkty rozbité (např. balíček je celý mokrý, z balíčku se vine intenzivní vůně, při manipulaci s balíčkem je slyšet hrkání rozbitého skla), pak zásilku vůbec nepřebírejte a nechte ji dopravcem doručit k nám zpět. Nezapomeňte nám o této skutečnosti dát co nejdříve vědět emailem na info@anela.cz a připojte také číslo objednávky. O všechno ostatní se už postaráme my. S dopravcem vyřídíme reklamaci a vás budeme kontaktovat ohledně zaslání nového zboží z objednávky.

Pokud zjistíte, že jsou produkty rozbité až při rozbalení balíčku, pak balíček vyfoťte zvenku a s obsahem. Zejména pak pořiďte detailní fotografie rozbitého zboží. Nejlépe ještě týž den nám fotky spolu s krátkým popisem škody a číslem objednávky pošlete na info@anela.cz. O všechno ostatní se zase už postaráme my. S dopravcem vyřídíme reklamaci a vás budeme kontaktovat ohledně zaslání nového zboží z objednávky.

Věříme, že se nám nepříjemnosti s poškozenými zásilkami podaří včas vyřešit k vaší spokojenosti. 

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz