FAQ
Máte na Anelu nějaké otázky? Zapátrejte v těch nejčastějších
Chci nakoupit na Anele
Mohu se pro kosmetiku zastavit osobně?
Ano. Rády vás přivítáme v naší voňavé prodejně na adrese Kostelní 8 Dobruška.
Mohu platit i dobírkou?
Protože se snažíme minimalizovat svou ekologickou stopu, usilujeme také o vyřazení rizika ztráty či nevyzvednutí balíčku. Zbytečná zátěž pro planetu při dopravě tam a sem, zbytečné obaly, zbytečná práce, zbytečné nebezpečí poškození kosmetiky. Právě proto se vám možnost dobírky otevře až při nákupu nad 300 Kč a je zpoplatněna částkou 59 Kč. Věříme, že s našimi voňavými poklady budete nakládat stejně šetrně jako my a brzy je osvobodíte z rukou dopravce.
Mohu si Anelu objednat do zahraničí?
Jistě. Využíváme k tomu služeb Zásilkovny. Nejprve se s námi prosím spojte, poté nám pošlete svou objednávku, my balík zvážíme, vypočítatáme cenu dopravy a obratem vám pošleme platební údaje spolu s trasovacím odkazem. Do týdne byste se měly radovat z Anelího balíčku.
Mohu vrátit prázdné obaly od kosmetiky a chladítka? A jak?
Rozhodně! Udržitelnost je jednou z našich priorit. Až svou kosmetiku spotřebujete, omyté obaly nám vraťte a my je znovu naplníme novou dávkou „pleťového menu“. ČISTÉ SKLO bez uzávěrů
a etiket pečlivě zabalte a odešlete na adresu našeho obchůdku Anela Cosmetics s.r.o., Kostelní 8, Dobruška, 518 01, nebo do Zásilkovny Dobruška, RM-Sport, Kostelní 7. Donést ho ale můžete
i osobně. Buď k nám do srdce Anely v Dobrušce, nebo i na jednu ze spřátelených prodejen (mapa zde). Obratem získáte slevu přímo na prodejně nebo vám na e-mail přijde kód se slevou na příští nákup.
Od 20 ks obalů máte navíc dopravné zcela ZDARMA. Stačí jen napsat o zpětný kód.
POZOR! Vratné jsou všechny skleněné obaly KROMĚ vzorečkových velikostí 5 ml.
Za ČISTÉ skleničky o velikostech 15 a 30 ml vám vrátíme 5,- Kč, za větší obaly pak 10,- Kč a za letní chladítka balíčků 15,- Kč
Mohu u vás zakoupit dárkový poukaz?
Samo sebou. Připravily jsme pro vás samostatnou kategorii pro obdarování vašich blízkých. Stačí objednat. Papírový poukaz v obálce Vám rády pošleme společně s Vaší objednávkou. Pokud Vám stačí elektronický poukaz, zadejte osobní odběr, aby se nenačetla doprava, a do poznámky připište, že vám ho máme doručit e-mailem. Během chvilky (v pracovní dny) vám poukaz přistane ve vaší schránce.
Nabízíte spolupráci velkoobchodům?
Rády. Anelu je třeba šířit do světa a velkoobchodní kanály nám v tomto směru pomáhají. Chcete prodávat naše produkty? Pořádáte trhy, festivaly či veletrhy a Anela se vám hodí do sortimentu? Kontaktujte naši Marii: 771 143 393 nebo velkoobchod@anela.cz, rády se s vámi domluvíme.
Produkt, který chci je vyprodaný. Kdy bude možné jej opět objednat?
Záleží nám na tom, aby byly produkty vždy čerstvé. Vyrábíme je proto v menším množství a může se stát, že u některých uvidíte status „dočasně vyprodáno“. Nemějte obavy a vraťte se k nákupu během následujících dní. U některých produktů můžete vidět také status „vyrábíme čerstvé“, což znamená, že hned, jakmile produkt dovyrobíme, informujeme vás o jeho naskladnění e-mailem s možností jej ihned expedovat. U sezónních produktů potom narazíte na status „vyprodáno“ a nezbývá, než počkat na další sezónu. Kdyby vám však cokoliv nebylo jasné, obraťte se na poradenstvi@anela.cz, rády vám budeme nápomocny.
Lze si Anelu nakoupit ve slevě či výprodeji?
Slevy nevedeme. Držíme si kvalitu i stálé ceny, které reálně odrážejí hodnotu surovin a kvalitu našich služeb, abychom zajistily fér obchod pro všechny. Co nás ale těší, je připravovat pro vás soutěže
a dárečky několikrát do roka. Pokud se chcete z dárků od Anely těšit i vy, sledujte pravidelně sociální sítě a registrujte se do newsletteru,kde vám žádná akce neunikne.
Péče o pleť v rukou Anely
Poradíte mi s výběrem kosmetiky dle věku a typu pleti?
Nevíte si tak úplně rady s výběrem nejvhodnějšího produktu? Správný výběr je základem úspěchu. Pokud si nejste jistá, zamiřte do sekce „jak vybírat“ nebo se poraďte s našimi odborníky. Stačí napsat do našeho chatovacího okénka v pravém dolním rohu nebo na email poradenstvi@anela.cz. Zeptáme se vás na to podstatné a doporučíme produkty šité vám na míru.
Jaká péče je pro mne nejvhodnější, když nemám žádné potíže?
Správná péče vychází z pravidelné každodenní rutiny, která zahrnuje odlíčení, čištění, tonizaci, hydrataci a výživu. Ke každé fázi si vyberte produkt, který nejblíže odpovídá aktuálnímu stavu vaší pleti, a těšte se na mladistvý vzhled, který vás přivítá již po prvních několika použitích. Zautomatizovat základní kroky vám pomůže náš seriál péče o pleť, a pokud byste váhaly, jaký produkt je pro vás nejvhodnější, obraťte se na nás na: poradenstvi@anela.cz nebo v on-line chatu.
Trpím ekzémem na obličeji/rukou/těle, co mi doporučíte?
Ekzém je velmi specifickou záležitostí a je třeba si uvědomit, že do něj vstupuje řada faktorů. Ať vás trápí ekzém kolem očí, na rukou či celém těle, nebo dokonce u vašeho děťátka, je třeba si od nepříjemných projevů co nejvíce ulevit. Speciálně pro ekzematiky jsme proto vytvořily řadu „něžných“ i 10dílný seriál na našem blogu, ale nejlépe uděláte, když nám napíšete na poradenstvi@anela.cz (nebo na chat) a my už sestavíme tu nejvhodnější péči přesně pro vás.
Mám novorozence, jaká péče je pro něj vhodná?
Jemná, kvalitní, nedráždivá, to je dětská kosmetika Anela. Pečujte o své děťátko tím nejšetrnějším každý den a budete mít zase o starost méně. Péči o dětskou pokožku nechte na nás, vy si užívejte všechna ta poprvé se svým malým drahouškem.
Mám akné, co mi pomůže?
Akné umí potrápit. Zanechává jizvy nejen na pleti, ale i na duši. Poradíme vám, jak k němu přistupovat komplexně, aby se zklidnily hormony, tvorba mazu i vznik zánětlivých ložisek nejen péčí šitou na míru aknózní pleti. Zapátrejte po tipech na našem blogu, zavítejte do naší poradny a dopřejte své aknózní pleti krásu i komfort bez zbytečného zatížení. S nevzhlednými pupínky se můžete rozloučit.
Jak správně pečovat o pleť?
Chcete se z krásné pleti radovat každý den? Zaměřte se na rituály. Každé ráno a večer je třeba postupovat v přesném pořadí. Čištění, tonizace, hydratace, výživa, jednou za týden dotek masky a vaše pleť bude zářit štěstím. Každodenní rutinu vám pomůže nastavit náš seriál péče o pleť, a pokud si nevíte rady s výběrem nejvhodnějšího produktu, napište nám na: poradenstvi@anela.cz nebo chat.
Jsou vaše produkty vegan?
Většina ANO. Výjimku tvoří produkty s lanolinem, včelím voskem a medem (ochráním zadečky, ochráním bradavky, zorro ctitel, pozdravím slunce, malá čarodějka, ochráním tváře, kávová drbna, ochráním chodidla).
Jsou vaše produkty vhodné i pro alergiky?
Rozhodně. Víme, že ekzematická a alergizující pokožka nejvíce baží po minimalistických produktech,
a přesně takové u Anely také dostane. Veškeré ovesné suroviny jsou bezlepkové. Pokud jste navíc citliví na ořechy a trápí vás ekzém, nejvhodnější pro vás bude Něžná paní ovesná, která přesně ví, co vaše pokožka potřebuje. V každém případě bychom rády zdůraznily, že i přírodní složky mohou působit na někoho dráždivě a mohou způsobit alergickou reakci. Je třeba zkoušet, co právě vaší pokožce nejvíce vyhovuje, k čemuž se ideálně hodí naše testovací minibalení produktů, a samozřejmě vždy udělat patch test. Ten provedete tak, že produkt otestujete na malém kousku pokožku, kterou přelepíte náplastí a necháte 48 h působit ke zhodnocení snášenlivosti účinných složek. Potom už nezbývá než pečlivě číst složení a dávat si pozor na složky, které vám nesedí.
Čím jsou vaše produkty výjimečné?
Potrpíme si na jedinečné, promyšlené a 100% přírodní složení s unikátními a multi-funkčními recepturami, exkluzivními surovinami, a především prémiovou kvalitou bez syntetických složek. S respektem přistupujeme ke všem a všemu živému, aby pro krásu netrpěla zvířata ani přírodní zdroje. S důvěrou se obracíme k moudrosti našich babiček bylinkářek, ale zároveň udržujeme krok
i s moderními trendy, abychom pro vás byli vždy značkou, ke které se budete rády vracet.
Poskytnete mi osobní poradenství?
Velmi rády. Pokud nenajdete odpověď zde, hledejtena našem blogu, nebo se na nás obraťte na: poradenstvi@anela.cz nebo přes chat.
Vyžadují produkty Anela speciální zacházení?
Ano i ne. Snažily jsme se vám maximálně zjednodušit práci s produktem a prodloužit životnost, která bývá 12-30 měsíců, na maximum. Produkty jsme opatřily tmavým sklem nebo bezkontaktními obaly, které brání případnému kažení, i tak je ale třeba dodržovat důsledná hygienická pravidla při manipulaci s nimi. U každého produktu navíc najdete přesný návod ke skladování, aby si kosmetika vždy udržela svou prvotřídní kvalitu.
Můžu do produktů sahat prsty?
Rozhodně ano, ideálně však jen suchými a čistými. Bezvodé produkty se nekazí a hydrolátové jsou schované pod bezpečnostním uzávěrem s pumpičkou, aby k nim bakterie neměly přístup. Není se tak čeho obávat.
Mohu krém používat, i když roztaje?
Ano. Pokud stále voní jako předtím, je naprosto v pořádku. Jestli však zaznamenáte změnu, raději nepoužívejte. Může se stát, že produkt vystavený vysokým teplotám, zejména pak v batohu na výletech či v autě, změní konzistenci. Pokud je to jen trochu možné, doporučujeme dodržovat návod ke skladování, a když se náhodou nezadaří, ověřit kvalitu čichem 😊.
Může se mi produkt od Anely zkazit?
Ano. Některé složky přírodní kosmetiky se skutečně mohou zkazit, a poté doporučujeme produkt rovnou vyhodit. Anelu ale na rozdíl od běžné kosmetiky (kterou je nutné odnést do sběrného dvora jako nebezpečný odpad) můžete buď vylít do kanalizace nebo zkompostovat, pokud se jedná o vodové produkty. Pokud však obsahuje oleje, je třeba vytřídit do kontejneru na oleje a tuky. Děkujeme, že s námi pomáháte šetřit přírodu.