Jak nakupovat a reklamovat

Náš eshop je na první pohled stejný jako každý jiný. V horní části najdete menu, kde jsou rozděleny produkty do přehledných a jednoduchých kategorií. Tady si vybíráte svoje zboží a vkládáte do košíku jeho potřebný počet kusů. Pokud již máte vše, přejdete do košíku, kde si vyberete způsob dodání a platby za svůj nákup, vyplníte adresu a objednávku nám odešlete. Pokud si vyberete platbu online, eshop vás přesměruje přímo do zabezpečené platební brány, která platbu propíše rovnou k nám a my můžeme okamžitě vypravit váš balíček na cestu. Až potud - standardní eshop :-).

 

V ČEM JSME JINÍ? 

Tak v první řadě vyrábíme naši kosmetiku ručně v malých dávkách a udržujeme na skladě jen malé množství, aby se k vám dostaly výrobky vždy co nejčerstvější. Snažíme se mít skladem všechno, ale může se stát, že poslední kusy vykoupil někdo těsně před vámi. Nebojte se vložit do košíku něco, co skladem aktuálně není, protože pokud není, brzo brzičko bude. Vaše objednávky denně procházíme, komunikujeme s vámi a co nejrychleji chybějící výrobky doděláváme přímo pro vás. 

Také byste určitě měli vědět, že se nás můžete kdykoliv, na cokoliv zeptat, poradit se, pochválit nás nebo nám v případě nutnosti i vynadat. Jsme „jedno velké oko a ucho“ a chceme vám naslouchat a dělat všechno tak, abyste byli spokojení. Raději nám prosím pište, protože zvedat telefony bývá často nad naše síly. Buď totiž mícháme, balíme balíčky, počítáme nové receptury, píšeme články, programujeme, nebo vyzvedáváme děti ze školky. Děkujeme :-).

Velmi rádi vás poznáme osobně. Pokud si chcete svoje zboží vyzvednout u nás na provozovně, stačí se předem domluvit a my vám rádi naložíme váš nákup do vaší vlastní tašky nebo batůžku a osobně vám poděkujeme. Jen prosíme, určitě se domlouvejte předem. 

Každý den pracujeme na nových recepturách. Vyplatí se proto sledovat náš Facebook a Instagram, kde se vždy dozvíte, co je nového, od čeho si můžete vyžádat vzorek na vyzkoušení, nebo co vyhrát v soutěži. 

A nesmíme zapomenout na jednu důležitou věc. Vždy balíme do recyklovaných, již jednou použitých krabic a výplní. Vždy se však jedná o čisté materiály, jimž takto prodlužujeme využití a život. Jediné, co kupujeme nové, jsou papírové pásky, díky nimž se krabice snadněji recyklují. Nemáme rádi zbytečné plýtvání a vyhazování, proto se na nás nezlobte, pokud se vám vzhled balíčku tak úplně nelíbi. To důležité a vždy originální najdete uvnitř. Pečlivě umíchané, bezpečně zabalené. 

 

REKLAMACE

Může se stát, že nejste s naší kosmetikou spokojeni. Ať už je důvod jakýkoliv, nebojte se nám neprodleně ozvat a my s vámi vymyslíme řešení na míru pro vás. Může to být výměna zboží za jiné, jeho vrácení, nebo třeba jen rada, jak lépe s výrobkem pracovat. Jsme tu pro vás. Ti z vás, kteří máte rádi formální cestu, můžete využít  formulář. Pro nás však není důležitý, stačí nám obyčejný email, kde nám problém popíšete a uvedete číslo objednávky nebo faktury, abychom si vás našli v systému. My následně uděláme všechno pro nápravu, se kterou budete spokojení. Děkujeme. 

 

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Trošku něco jiného než reklamace, je odstoupení od smlouvy. Pokud jste nakoupili a nákup si rozmysleli, máte podle zákona právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy. V praxi to znamená, že pokud nám v této lhůtě zboží vrátíte neotevřené (tady musíme být přísné kvůli hygienickým požadavkům na naše výrobky) a nebylo viditelně špatně skladováno, pak vám za ně bez řečí vrátíme peníze. Důvody k odstoupení nám vysvětlovat nemusíte. Zase můžete využít formulář, ale není potřeba, ručně psaný lístek s číslem objednávky nebo faktury ve vraceném balíku bude stačit. 
Další formální podrobnosti ohledně nákupu, reklamací a odstupování najdete v našich obchodních podmínkách